Virtual Private Server

EurowebVirtual Private Server

Partenerii nostri au ales sa utilizeze produsele VPS oferit de Euroweb deoarece aveau nevoie ca informatiile lor sa fie in cea mai mare siguranta, usor accesibile si mereu disponibile. Serviciile noastre mereu adaptate nevoilor clientilor, se muleaza perfect pe aceste nevoi si ajuta companiile care beneficiaza de ele sa creasca sustinut si sanatos.

Din punct de vedere tehnic un server virtual privat, cunoscut si ca VPS hosting, ofera echilibrul perfect intre gazduirea de tip “shared” si gazduirea unui server dedicat. Un server hardware fizic, prin impartirea in mai multe instante virtuale independente, creaza mai multe servere virtuale.

Un Server Virtual Privat (VPS) – este un server furnizat si dedicat utilizarii exclusive de catre un client. Acesta are aceleasi resurse de procesare, de memorie si de stocare ca si un server fizic. In plus beneficiaza de perfomante superioare unui server fizic prin utilizarea de tehnologii inaccesibile majoritatii serverelor fizice.

Infrastructura hardware este bazata pe blade-uri HP de ultima generatie si pe stocare HP Fiber-Channel, iar infrastructura de virtualizare este bazata pe ultimele tehnologii VMWARE.

Principalele beneficii ale unui server virtual privat Euroweb:

  • Fiecarui VPS ii este alocat si garantat un set de resurse: CPU, RAM si spatiu;
  • Modificarile in configuratia unui VPS cu ar fi upgrade sau downgrade de resursese realizeaza intr-un timp foarte scurt;
  • Banda Internet garantata;
  • Responsabilitatea administrarii si a continutului serverului VPS este in sarcina clientului;
  • Clientul are acces la resurse de tip CD / DVD si are controlul pentru a porni, opri sau reseta serverul utilizand software dedicat;
  • Clientul este responsabil de instalarea licentelor necesare software-ului ce ruleaza pe VPS;
  • Un server VPS poate fi livrat avand sistem de operare Linux preinstalat;
  • Serviciul este securizat si flexibil;
  • SLA pentru serviciu de 99.9%;
  • Se pot aloca IP-uri aditionale la cerere;
  • Acces la suport tehnic profesional, 24/7/365 – un singur punct de contact pentru mentenanta, suport, change management şi gestionarea evenimentelor
  • Sistem de ticheting pentru urmarirea deranjamentelor.