Solutii de telefonie

EurowebCORESolutii de telefonie

Serviciile de telefonie Euroweb se bazeaza pe platforma SIP pentru acces si pe platforma switching de clasa 4 pentru interconectarile multiprotocol cu toti marii operatori de telefonie fixa si mobila din Romania, precum si cu operatori internationali de servicii de telefonie. Avand propriul plan de numerotatie acordat de ANCOM, serviciul de telefonie poate fi utilizat pentru implementari atat la scara larga cu acoperire nationala, cat si pentru clientii cu un numar mic de linii telefonice. Multitudinea de optiuni oferite de protocolul SIP permite utilizarea serviciilor de telefonie in categorii de aplicatii multiple. Printre cele mai utilizate aplicatii folosite de partenerii nostri se numara conferintele audio si apelurile. Conturile pot fi configurate atat pe echipamente fizice – telefoane VOIP, pe PC-uri (inclusiv in unitatile call-center), cat si pe telefoane mobile inteligente cu Wi-Fi.

Oferta Comerciala

Puncte interconecare

Tarife interconectare

vPBX

vPBX

vPBX Eurovoice este similar unui  tradiţional PABX, cu excepţia faptului ca echipamentul PABX este gazduit in centrul de date  Euroweb şi si telefoanele dvs. se conecteaza  la echipamentele PABX peste un link de internet dedicat pentru birouri sau punctele dumneavoastră de prezenta…

 

Numere Verzi

Numere Verzi

Numerele verzi permit clientilor dumneavoastra sa va contacteze fara nici un cost din partea lor apelând un numar de forma 0800008XXX.

Citeste mai mult

SIP Trunk

SIP Trunk

Clientii ce poseda un PABX IP pot initia si primi apeluri catre/dinspre orice retea de telefonie nationala si internationala.

Citeste mai mult

Principalele beneficii ale servciilor de telefonie Euroweb:

  • Configurare usoara pe o multitudine de platforme
  • Telefoane VOIP, gateway-uri de voce, desktop-uri, aplicatii mobile disponibile de la un numar mare de producatori
  • Acces securizat bazat pe criptarea comunicatiei
  • Acces la interfata web de administare pentru activitati precum schimbarea parolelor, blocarea destinatiilor, lista detaliata a apelurilor
  • Rapoarte in timp real
  • Serviciu flexibil si sigur
  • Restrictii de apel la nivel individual
  • Cont de administrare pentru grupuri de conturi
  • Liste individuale de acces IP
  • Parola diferita pentru interfata de administrare
  • Suport tehnic profesional, 24 de ore / 7 zile pe saptamana / 365 de zile pe an
  • Sistem de ticketing pentru urmarirea deranjamentelor