cloudPBX

EurowebCloudcloudPBX

Serviciul Euroweb cloudPBX este similar unui tradiţional PABX echipamentul fizic ce furnizeaza serviciul fiind gazduit in centrul de date Euroweb In acest cazterminalele clientului. se conecteaza la echipamentul PABX peste o legatura la internet cu banda garantata folosind tehnologia voce peste IP (VoIP).

Acest serviciu pastreaza toate functiile oferite de un PABX traditional si aduce in plus avantaje importante la nivel de administrare si exploatare:

  1. Mobilitate totala

Utilizatorii acestui serviciu pot comunica fara restrictii intre ei indiferent de locatia din care se inregistreaza. Acest aspect simplifica foarte mult lucrurile in cazul relocarii unui intreg sediu de companie.

  1. Personalizare permanenta

Serviciul poate fi customizat permanent in functie de nevoile imediate ale beneficiarului. Principalele operatiuni includ adaugarea sau stergerea de extensii, modificarea cozilor de asteptare, redirectarea apelurilor, actualizarea mesajului de IVR etc.

  1. Metode simple de interconectare

Pentru inregistrarea interioarelor sunt disponibile 3 variante de interconectare: terminale VoIP, gateway-uri analogice sau aplicatii software de tip VoIP pentru smartphone-uri sau PC. Optional, Euroweb poate furniza clientului o solutie completa care sa cuprinda si echipamente dedicate in custodie.

  1. Costuri reduse

PRINCIPALELE FUNCTII:

  1. Call Forward

Permite redirectarea apelului catre un alt interior sau chiar un numar de mobil.

  1. Call Pickup

Ofera posibilitatea de a raspunde unui apel adresat unui alt interior.

  1. Record Conversations

Convorbirile pot fi inregistrate in mod neconditionat sau cu acordul apelantului.

  1. Voicemail

Ofera posibiliatea inregistrarii mesajelor in casuta vocala. Acestea vor putea fi ascultate ulterior sau pot fi transmise pe adresa de mail a beneficiarului.

  1. Do Not Disturb

Blocheaza apelurile de intrare pe o anumita perioada.

  1. Call Cascading

Prin activarea acestei optiuni, apelurile de intrare sunt redirectate catre un alt interior in cazul in care nu se raspunde in timp util.

  1. Ring All

La apelarea unui interior se poate seta sa sune mai multe interioare in acelasi timp. Primul interior care raspunde va prelua apelul.

  1. Faxing

Suport pentru transmiterea fax-ului in mod T.38 passthrough.

  1. Fax 2 Mail

Permite utilizatorului final sa primeasca pe mail documente transmise initial prin serviciul classic de fax.

  1. Mail 2 Fax

Utilizatorul poate transmite documente de la o anumita adresa de mail catre orice numar de fax din PSTN.

  1. Interactive Voice Response (IVR)

Serviciu interactiv prin care apelantului i se ofera un ghid cu optiunile disponibile de continuare a apelului.

  1. Call Queues

Prin activarea cozilor de asteptare, apelurile sunt preluate si asignate departamentului competent in baza unui algoritm predefinit.

  1. Call Queue Reports and Statistics

Rapoarte complexe realizate pe istoricul apelurilor. Acestea includ: nivelul de incarcare pe un anumit interior, indici de performanta, costuri etc.