Procedura privind solutionarea reclamatiilor

EurowebInformatii utileProcedura privind solutionarea reclamatiilor

Modalitati de transmitere a reclamatiei:

Reclamatiile si sesizarile Dvs. pot fi inaintate prin e-mail, telefonic, fax, prin serviciul postal sau depuse la Registratura Euroweb Romania SA aflata la adresa din Str. Lipscani, nr 102, et. 3, Bucuresti 030039.

Departamentul responsabil cu primirea si inregistrarea reclamatiilor de ordin tehnic este:

Monitorizare Retea – Network Operations Center

Program de lucru:

permanent, inclusiv Sambata si Duminica si in zilele de sarbatori legale

Telefon:

+4(0)317100000; Fax: +4(0)317100072

E-mail:

help@euroweb.ro

Adresa:

Str Lipscani, nr 102, etaj 3, Bucuresti 030039

Departamentul responsabil cu primirea si inregistrarea reclamatiilor de ordin comercial este:

In cazul reclamatiilor de ordin comercial va rugam sa luati legatura cu managerul Dvs. de cont (Departamentul Vanzari), mentionat in contract sau sa ne contactati la numarul +4(0)317100071, de unde veti fi directionati in mod corespunzator.

Program de lucru:

09-18 de Luni pana Vineri, exclusiv sarbatorile legale

Termenul de depunere a reclamatiilor:

Puteti transmite reclamatiile Dvs. in legatura cu executarea necorespunzatoare a contractului de servicii de telecomunicatii conform termenelor stipulate in contractele incheiate.

Solutionarea reclamatiilor:

Solutionarea reclamatiilor si trimiterea raspunsului (via telefon, e-mail, fax sau posta, dupa caz) se va efectua in termen de maxim 7 zile de la data inregistrarii acestora. In cazul in care reclamatia nu poate fi solutionata in acest termen, Euroweb Romania SA va va informa in termen de 10 de zile de la inregistrare despre stadiul de solutionare a acesteia.

In cazul reclamatiilor de ordin tehnic, termenul maxim de raspuns este cel contractual, raportat si la situatia concreta semnalata.

Litigii:

In cazul in care nu sunteti multumit de solutia data reclamatiei Dvs. sau in situatia in care litigiul astfel creat nu se rezolva pe cale amiabila, aveti posibilitatea de a va adresa Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) sau sa apelati la alte proceduri extrajudiciare de solutionare a litigiilor (spre exemplu: mediere), precum si sa va adresati instantelor competente.